דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: יש לנו על מי לסמוך 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 1998 פעמים ]

בעולם התחרותי של היום כל בעל עסק יודע שלא מספיק להיות יצירתי ויוזם כדי לבנות עסק מצליח, ושיש צורך גם ברשת תפעולית אשר תדאג לצד הלוגיסטי של העסק. הכוונה היא לעמידה בלוח זמנים, מתן שירותים איכותיים ועמידה בהבטחות שנותנים ללקוחות. כל אלו לא פחות חשובים מיוזמה ויצירתיות עסקית, שכן על דייקנות ואמינות עסקים קמים ועסקים נופלים. במיוחד כאשר מדובר בעסק בינלאומי, חוצה גבולות, חשוב במיוחד לדעת לנהל כל שלב ושלב בהעברת הסחורה ממדינה למדינה, בצורה יעילה , זריזה ומקצועית.

כאשר אתה, בעל העסק, בא לבחור חברה של שילוח בינלאומי לעבוד עמה, וודא כי החברה היא חברה בעלת וותק ניסיון וידע מקצועי. לא כדאי להפקיד את הסחורה שלך בידיים ירוקות שאינן מבינות כיצד פועלות הנפשות בשלבים המורכבים של העברת סחורה ממדינה למדינה. חשוב לבחור חברה של שילוח בינלאומי, שעבדה בעבר עם חברות מוכרות ויהיה לה המוניטין של חברה שיודעת היטב להעביר את הסחורה ליעדה בשלמותה, תוך כדי עמידה בלוח זמנים. כמו כן חשוב שחברה של שילוח בינלאומי עמה תבחר לעבוד, תדע להתמודד עם הפתעות לא נעימות שלעיתים צצות כאשר מעבירים סחורה ממדינה למדינה. סיטואציות כמו עיכוב סחורה על ידי פקידי המכס הזרים, או מילוי ניירת בטרם הסחורה עוזבת את הארץ, והתמודדות עם משרדי הממשלה השונים העובדים בנפרד זה מזה למרות שנדמה כי הם עובדים יחד.

חשוב גם לבסס את היחסים בינך, בעל העסק, ובין המשלח הבינלאומי על רצון טוב ועזרה הדדית- לא מעט מהעיכובים שנוצרים בנושאים כמו שטרי מטען, עמלות ומילוי ניירת יכולים להיפתר על ידי שיתוף פעולה הדדי ורצון טוב בינך לבין נציגי החברה של שילוח בינלאומי.

שלב נוסף שחשוב שהחברה המתמחה בנושא שילוח בינלאומי  תדע לעשות בדייקנות וזהירות הוא כל נושא האריזה של הסחורה ואחסנתה עד לרגע בו היא מגיעה לנמל התעופה. מתן ייעוץ לגבי אריזת הסחורה הוא חיוני להעברת הסחורה והגעתה בבטחה למדינת היעד וללקוחותיך. סחורה אשר  תגיע פגומה, מן הסתם לא תתקבל על ידי הלקוח שמצפה לקבל סחורה מושלמת. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בסחורה עם תאריך הפוגה כמו מוצרי מזון או סחורה שבירה המכילה זכוכית, חשוב להקפיד על אריזה נכונה אשר עומדת בתקנים בינלאומיים.

אריזה נכונה, התמודדות עם גופים ממשלתיים ונושאים בירוקרטים שונים, ידע ובקיאות בכל נושא מכסים בינלאומיים, עמלות והתמודדות עם פקידי המכס הזרים, כמו גם עמידה בתקנים בינלאומיים מחמירים- בכל אלו החברה של שילוח בינלאומי צריכה להיות בקיאה. ידע מקצועי וותק וניסיון הם המפתח לביצוע כל אחד מהשלבים האלו בהצלחה. חברה ללא ידע מקצועי שאינה פועלת שנים רבות בתחום לא תוכל להעביר את סחורתך בבטחה ממדינה למדינה,. טעויות או עיכובים בכל אחד מהשלבים האלו יעלו לך בעל העסק ביוקר, הן מבחינה כספית והן מבחינת השם הטוב שלך בקרב לקוחותיך. כפי שאמרנו בהתחלה, עמידה בלוח זמנים והספקת סחורה איכותית היא לא פחות חשובה מהתחדשות ויוזמה בעולם העסקים התחרותי של היום. עסק מצליח מורכב משני הגורמים יחד, ומכאן החשיבות בבחירת חברה הממחה בנושא שילוח בינלאומי.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב